V 38


Förra veckan var jag på mvc.
Vikten fortfarande +15,5 kg 
Sf måttet 35
Hjärtljud 134
Omkrets 108cm 




Sängen är bäddad och klar. Tapetserade om sidorna så den smälter bättre in i sovrummet. När Loui hade den var den grönrandig.
Den ska stå tätt mot våran säng sen.


Den fina ugglefilten i ull hittade jag på barnens hus. Ett onödigt köp egentligen, men eftersom vi redan har det mesta och jag köper mycket begagnat och billigt så är det kul med något nytt och personligt till bebisen.


Efter mycket funderande blev det denna mobil från silly u, spelar inte men man kan ju hänga dit en speldosa om det behövs.
Är glad att den inte är hård och plastig.
Den vi hade till Loui var lånad.


Av en slump blev det ugglor på allt. Föll för denna lilla napphållare :-)



En ny amningskudde har jag också köpt, den tidigare blev lite sladdrig och fungerar som stöd i sängen istället för ett svindyrt babynest som är så populärt att ha bebisarna sovandes i.
Försöker annars med så lite grejer som möjligt och hoppas på att han är lugn och nöjd. Annars får vi inhandla efter behov ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0