BF+3


Dagen började med frukost, såklart. 
Måste bara visa hur mycket lilla pojken äter, med väldigt god aptit!
Alltid ägg. Vi varierar mellan bärsmoothie eller som idag, nötter fil och färska jordgubbar.
Ibland lämnar han en bit macka ;)



Vi har varit hos barnmorskan idag.
Sf måttet har landat på 36,5
Och jag har gått upp 18! Kg
1,5 kg sedan sist som vi antar är vätska 😳

Bm undrade om jag var ett skelett innan, för jag är inte så stor nu direkt, ja förutom magen då.

Här är sista magbilden. Skillnad mellan v 30 och v 40.
Nu ska han snart ut!



Nu ska jag och Hogan gå ner till bryggorna och titta när Loui fiskar med John.
Han älskar det!

Imorgon börjar summergames, Linus spelar matcher hela helgen. Antagligen kollar vi lite på det, men jag måste säga att jag hellre är i sunderbyn ☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0