Bf idag.


Då var dagen här då det är minst troligt att lillen ska komma ut. Endast 4-5% föds på beräknad dag.
Jag hade helt fel i mitt önsketänkande om en tidig bebis.
Det blir alltså på "övertid", hur många dagar är frågan? 
Jag mår bra och kan roa mig så det känns helt ok ändå :)
Jag passar på att ta ett bad varje dag och pyssla om mig lite.
Imorgon blir det hårfärgning och middag på Nodo med några kompisar.


Denna bild är någon vecka gammal.
Loui tycker ibland när han har ätit mycket att hans mage är lika stor som min :)






Kommentarer
Postat av: S

Hej!! Åh jag har googlat som en galning för att hitta ultraljudet som man kan göra i Torneå, och så kom jag in på din blogg :) Du får jätte gärna mejla mig och berätta hur man kan få tag i kvinnan som göra UL!! Vi blev dåligt behandlade och fick inte veta nånting nu när vi var i Luleå :( Tack så mycket! Och lycka till med bebisen :) :) Mvh /Sandra.

Svar: Jag har fotat visitkortet i ett inlägg där du ser nummer och mailadress. Kolla om du hittar :)
Jenny Sandström

2014-06-24 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0