Våra varma dagar.


Några bilder från veckan :)


Vattenspridaren var en hit!



För några dagar sen gick vi till stranden på räkstigen där de också har en lekpark.



En kväll när vi skulle promenera med Hogan. Under filten har han bara blöja men blev ändå för varm. Så synd, för han gillar att åka vagn när man lindar honom såhär. 

Njuter av lite vin i mitt fina glas.

Igår provade jag gummitutten igen, han gillar den men har svårt att hålla fast den i munnen.

Från imorse. Lille pluppen är 3 veckor och växer så det knakar.

Söta ungar ❤️

Nu sitter vi i bilen och ska till Boden och fira Emelie som fyller 5 år.
Det är sjukt varmt ute. 30 + i skuggan.
Jag får inte bada. Marley växer ur sina kläder för att det är för varmt och jag kan inte ha han så nära mig som jag vill så jag önskar bort den här hemska värmen. Den kan sticka till Thailand där den hör hemma, jag vill ha 22 och halvsol!

👍😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0