Mobilbilder

Det är lite såhär det kommer bli, någon bild här och där och lite snurrig text till.
Dessutom är vi helt utan kamera nu, och min mobilkamera är inte den bästa, men här kommer några gamla och nya bilder.


Söt unge som chillar.



Linus i Turkiet. En härlig resa! Jag njöt av min nyfunna älskling rödvin varje dag, för vi hade bestämt att "börja tillverkningen" direkt vi kom hem...


Och tre veckor senare fick vi detta plus :)



Halloween klädde vi ut oss, men jag hade fått en liten blödning och var egentligen ledsen och säker på mf. Men några dagar senare fick jag komma in till gyn och såg ett litet hjärta som slog :)








John for på fest på lördagen och var riktigt söt! 


Detta är hos Toril och Thomas på juldagen. Vi hade en trevlig jul och hade barnvakt så vi kunde gå på fest. 


 
På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0