Inspirerande dokumentär på TV3


Nu fungerar bloggappen ser jag, vad bra då kan jag skriva att jag tycker att Claude Marcus sitter i tv och ljuger lite för mycket. Studierna om att smör, mättat fett ger hjärtsjukdom finns inte. Han har lovat att lägga ut dem på sin hemsida men så vitt jag vet har han inte gjort det än. För de finns inga.

Eftersom minnet blir tillfälligt bättre i en studie där människor har fått dricka sockerlösning, så menar han hjärnor behöver socker.

Man behöver narkotika också om man blir beroende, så det har han ju iofs rätt i.

Jag tittar på TV3 där människor väljer att leva emot normerna med sina barn.

Samtliga verkar kloka och fantastiska på sina sätt. Alla drivna att göra det bästa möjliga för sina barn, enligt deras tro.
De går lite längre än de flesta skulle våga och orka.
Fan vad inspirerande och härligt!

Plötsligt blev jag sugen på att flytta bort, amma länge, hemundervisa och äta lchf.
Alltihop bara, hejdå alla normala!


And if you think I'm corny
then it will not make me sorry
It's your right to laugh at me
and in turn that's my oppurtunity
to feel brave

/ The Ark




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för ngt spännande jag missat! Typiskt! /aa

2012-11-29 @ 03:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0