IDUN


Jag har bytt från i.d till IDUN, och är helnöjd.
Borsten är helt otroligt mjuk och skön.
Mineralerna är krämigare och fäster bättre på huden tycker jag.
Jag tog färgen Svea, som är en lite mörkare, medium.
Dessutom innehåller IDUN ingen bismuth, kände av den i i.d som lite kliig, irriterat ibland.
Ju renare desto bättre!

Förpackningarna är så fina att jag bara längtar efter att få öppna locket på morgonen :-)

En annan favorit är ett läppbalsam med en aning färg från korres.
Också ett naturligt märke som säljs på kicks.
Baserat på sheasmör.


Kommentarer
Postat av: sarah

Åh så bra! Har funderat att testa IDUN, men man vill ju inte bli besviken för de priserna ;) Nu vågar jag testa i alla fall. Du tycker inte att dom är lite för "glittriga" på huden? De ser ju så glittriga ut i burken?

2012-05-07 @ 16:04:36
Postat av: Jennan

Nej jag upplever inte den som glittrig alls! :)

2012-05-07 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0