Sol i ögat.


Snart får vi ha sand mellan tårna, saltvattenslitet hår och sol i solglasögat.

Jag hoppas på att få träffa en havssköldpadda igen.

Jag älskar att flyga. Ju längre flygresa, desto bättre!
Hoppas inte Loui skriker.
Vi har laddat upp med kex, russin, böcker och småbilar.
Linus har med sig sitt DS.

Imorgon kommer mamma och Lina. Den andra systern möter vi upp på Arlanda.

Taxin hämtar oss 06,15 på söndag morgon.
På måndag kring lunch är vi framme på koh Chang.
Pappa är i Thailand nu, så vi kommer träffas. Det ska bli så kul :D

Ska packa lite mer nu.
Vi kommer ha med oss många väskor!

Uppdaterar via mobilen under resan.

Kram! <3



Kommentarer
Postat av: T,T & E

Så himla underbart ni kommer att ha!!

Ta en massa bilder som jag får se sen...kanske jag vågar mig på att flyga dit någon gång då :)



kraaam

2012-01-21 @ 21:45:43
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0