Mr Perswall.


Här blir det inte mycket skrivet.
Men idag vabbar jag, och eftersom jag var inställd på att jobba så fick jag energi till att städa barnens rum.
Jag möblerade om i Louis, och klickade hem en tapet från Mr Perswall.



Jag hade tänkt ge John en smärre chock då han kommer hem från Tyskland,
Så jag sätter igång och spacklar två små sprickor i väggen senare idag.

För att uppdatera lite om bilen.
Vi köpte en gammal golf som vi hade en helg. Den var totalt oduglig och fruktansvärd så vi fick lämna tillbaks den. Tack gud för det!
I några stressande dagar försäkte vi hitta en billig bil som vi kunde ha, men tillslut fick jag tag i min kära Linda som var villig att låna ut sin lilla Opel corsa eco till oss.
Det är en helt fantastisk bil, och jag kommer att lämna tillbaka den något ovilligt.
Men, vi kommer ju att få tillbaks våran monstertruck, dessutom med en hel ruta (den sprack förra vintern.)
Katshing! En liten tröst för de 6000:- som vi måste betala i självrisk.
Fast det var en dyr ruta, eller billigt. Billigt är det ju med tanke på att vi bara behövde krocka lite.

Loui ska sova på nattis för första gången till veckan.
Han har varit där många gånger på inskolning och det går jättebra.
Vi älskar nattiset. Alla fyra fröknar är helt underbara, och det lagar ordentlig mat till barnen.
Det känns mer som att han är hos en dagmamma. Ja, helt underbart är det där iallafall och jag är så glad att vi fick en plats.

Nu ska jag värma lunch till oss.

vä hojres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig tapet! :)

2012-02-21 @ 14:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0