Speciellt till moster :)

 
Jag vet en som dagligen klickat sig in här och blir besviken varje gång för att det inte finns några bilder.
Nu kommer det några :)
 
Halloween, vi fixar en pumpa..
 
 
 
 
 Angelika, Tess och jag påväg på fest :)
 
 
Jag har också gjort några fynd på Röda korset och Tradera. Jag köper aldrig nytt om jag inte "måste". Det finns så mycket på den människovänliga marknaden.
 
 
 
Korgen sprayade jag vit. Den blev förvaring till vantar i hallen.
 
 
Spegeln i lilltoan gick från guld till vit eftersom jag hade färg kvar.
 
 
Traderafyndet. Vacker, gammal kandelaber för ca 100 :-
 
 
Mamma var här en helg och julbakade :) Här leker Loui med lussebulledeg
 
 
 
Linus gör minibullar
 
 
Igår klädde vi granen :-) Såg en annons på blocket och fick den hemkörd
 
 
 
 
Det får räcka för ett tag. God Jul & gott nytt år!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MOSTER

HEJ OCH TACK ÄLSKADE DU... SÅÅÅÅÅ KUL MED BILDER. SES SNART..... KRAM KRAM

2012-12-20 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0