Jag pausade lite.


Men nu tar jag mig tid att skriva nåt.

Jag jobbar igen. Det är trevligt, faktiskt.

Helgen ska vi tillbringa på hotell i Skellefteå.
John har innebandy cup, och dessutom ett överflöd av scanic-poäng.
Så vi har bokat ett "hundrum" så att Hogan Bolt kan följa med.

Jag ska strax i väg och jobba natt. Börjar redan 18, eftersom jag har sovande jour.
Är pigg och alert då jag kommer hem, för det mesta.

En bild på Loui och hans gosekudde. Den har han valt alldeles själv.
Den snygga villervalla snutten var inget att hänga i julgranen tyckte han.
En sladdrig kudde ska det vara, och den ska han ha med till dagis sen.






Jag har lite brottom också faktiskt för att John håller på med trappen.
Det gjorde inte så mycket att vi lät den betong vi hade gå till spillo i regnet, för den var ändå brun.
Inte det vi tänkt.

Kankse hinner den gjutas innan vi åker imorgon.



 Denna tillhör Arne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså denna Arne! (: /AA

2011-09-09 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0