I CARE. Do you?


I samma paket som tvättnötterna kom mitt nya shampo/balsam. Eco cert.
Utan sulfater silikoner mm. 89:-

Har använt de nu och är nöjd.

Shampot är krämigt istället för löddrigt, men gick utmärkt att gnugga in i håret.
Att balsamet saknar silicon känns, det blir inte den där halkiga slemmiga effekten.
Men eftersom jag aldrig borstar mitt hår när det är blött, (borstar igenom det innan jag duschar, och kanske om det behövs efter att jag torkat det), så gör det inget. Håret blev ändå fint och slätt efter att jag blåst det.

Det som förvånade mig mest är att det går så mycket bättre att göra lockar i håret då jag använt det här.
De blev skarpa och fina utan ansträngning.






 

Så här blev håret iallafall :)

Ska strax iväg på personalmöte.
Sedan blir det 1 årskalas för kusin Emil, Grattis! <3
Denna dag avslutas med nattjobb.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0