Årets idol



Finns det en enda bra svensk låt?
Jag tror inte det.
Besviken på kvällens svensktema.

Överlag tycker jag att de är sämre i år.
Jag saknar Jay och ollee!

Om jag ska kommentera årets idoler så låter det nåt sånt här;

Amanda F, helt grym! En riktigt proffsig artist, och klart bäst enligt mig.

Amanda P, spännande, snygg och häftig tjej.

Andre; jag älskar reggae, så han funkar för mig.

Molly & Robin; sjukt bra röster, men det saknas ändå något wow.

Moa; helt grym egen låt på audition, men nu är det mest nja.

Denise; hur häftig hon än ser ut tycker jag att hon är tråkig.

Linni & Emil; vad f*n gör dem där?!
Fy säger jag.

Däremot tycker jag inte alls att Alexander Bard är så elak som många verkar tycka.
Trodde också det skulle vara katastrof utan Jihde, men det funkar.

Nu ska vi strax se utröstningen. Hoppas Emil åker ut!
Jag hoppas också att han inte kommer läsa min blogg, för jag Vill inte att han ska bli ledsen.
Men det är kanske inte så troligt ;)

Trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0