The doll.



I måndags var jag och Tess på seansen med Terry Evans. Det var hur häftigt och roligt som helst.
Jag behövde inte bli övertygad eller så, för jag vet redan att det finns andar.
Men jag blev helt klart imponerad, och skulle gärna träffa honom privat.
Jag har många frågor jag vill ha svar på, jag grubblar mig vansinnig ibland.

Den senast veckan har jag haft ett sug efter att springa. Det har varit omöjligt.
Men nu är mamma här, så jag passade på att ta med hulken H till grisberget.
Jag gick 2,3 km och sprang 2,3 km. Det tyckte jag var galet, med tanke på att det var två år sedan sist.
Men alla doggywalks, korta som långa gör nog att man har en hyfsat bra grundkondis ändå :)

Tyvärr träffade jag inte på någon hollywood-fru.
Anette sprang på Åsa från Piteå för någon dag sedan (fast hon kanske var en New york-fru ?)

Idag fick Loui denna underbara docka.
35:- Röda korset.

 

Den är så vacker så jag är rädd för att jag kommer börja sköta om den också.
Typ bädda ner och pussa godnatt.
Det gör nästan ont i hjärtat när Loui kastar den i golvet.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha (: (Ont i hjärtat) Jag har för övrigt lånat "vatten-vetenskapen-filmen", så vi måste ta en titt på den snart! Måste lämna tillbax den innan jag flyttar. /AA

2011-05-12 @ 21:37:43
Postat av: T, T & E

Jag hörde att hojna Åsa gillade att springa på grisan och att hon var här i Piteå nu. Vi for dit och jag hoppades att jag skulle få se na. Ikket.

Däremot blev jag omsprungen av Micke Renberg.

2011-05-12 @ 21:57:37
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0