Vad är det för dag?


Det har varit en skön dag idag.
Medans Loui sov låg jag och solade, och jag hade allt jag behövde på ett fat.
Fast denna var inte den enda jag åt.
Jag ringde min syster och frågade om man inte lika gärna kunde äta muffins till lunch varje dag, istället för mat. (I kalorier räknat), tycker att de ser så små och kalorisnåla ut.
Hon var nyvaken och tyckte jag var dum i huvet. Hon går på Lchf...



Lyckades också rensa lite i rabatten idag.

På kvällskvisten tog vi på oss nya kläder, och slängde på frosting på några fler muffins.
Sedan var vi ute och fikade med ett trevligt gäng vuxna och barn.

 Hittade tillslut en virkad klänning på H&M

 Loui fick sig en molo-outfit från Tradera.



 

Jag skulle behöva gå ut och måla lite nu, innan färgen har torkat fast i hinkarna.
Men hä känns beschuälit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0