Livstecken.


Dagarna flyger verkligen förbi.
Vi har mest målat och pysslat på ute, förutom idag då jag passar på att städa.

Inatt ska jag jobba, och imorgon åker John iväg och jobbar sista svängen innan han får semester.

Nu är våran resa till Thailand bokad. Den 22 Januari åker vi, mamma och två av mina syskon iväg och firar hennes 50-årsdag!




 



Vi kommer att hyra detta hus på en ö som heter Koh Chang i två veckor, och de två sista dagarna kommer vi att spendera i Bankok. Det ska bli helt underbart!
Det är lång tid kvar, men vi sparade nog en del pengar på att boka redan nu.

Några bilder från den sjukt varma gårdagen..











Kommentarer
Postat av: Tess

Platsen kostar 150:- och borden kostar lite mer. Kommer inte ihåg exakt hur mycket :-) Vilket paradis och vilket underbart hus. Jag är faktiskt lite avis,dock inte på flygresan :-)

2011-06-12 @ 17:57:19
Postat av: spikie//kristina

ser grymt fint ut! vilket hus! :-)

2011-06-13 @ 20:29:24
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är kär i erat hus!!! /AA

2011-06-13 @ 22:31:13
Postat av: Mia Granstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg igen! (: Ha en kul helg :)

2011-06-30 @ 16:20:52
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Sofia

Kul! Vi ska också till Koh Chang och hyra hus i samma område som ni. Min pappa fyller 60. Vi åker 26/1. Hittade din blogg när jag googlade på Koh Chang:)

Svar: Kul! Ni kommer få det härligt :)
Jenny Sandström

2012-11-09 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0