Pdol


Mamma och syrran har varit här, även Anette och lite annat trevligt folk.
I Lördags kom även John hem från Umeå, så vi grillade lite och for ut på stan.
Jag och Sofie såg The Ark för sista gången. Jag hade tårar i ögonen, och vi hoppade och sjöng.
Det var lite kallt, men alla människor värmer varandra så bra, och alla var så fulla av kärlek.

Att gå omkring på Pdol under dagen och trängas har jag nog gjort för sista gången känns det som. Varmt och jävligt, och omöjligt att få tag på mat. Höll riktigt å doj.

Nu har alla åkt hem, och jag sitter här med sorgen. Varför måste man skiljas åt?

Jag är lite sliten. Vi var på Challanges efterfest till kl 3.
Jag är urdålig på att festa nu för tiden. Antingen dricker jag för mycket, eller för lite. Det senare är nog värre.

Efter att jag spelat svarte petter med Linus blir det sängen för mig.
Önskar bara att jag hade haft min kille att krama..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0