Slutat amma.


Några bilder från sthlms resan



Vi har alltid sett fram emot den dagen vi skulle köra barnvagn ihop. Tada!





Loui och Emil har lite kvällsmys på filten.




Jag har slutat amma nu. Sist han snutta var för en vecka sedan.
Det gick smärtfritt, han glömde sakta men säkert bort tissen. Han sover 12 timmar utan problem, så det känns helt ok att kliva upp och blanda en flarra kring 8.

Idag har han haft en jobbig dag. Hård i magen och grinat när han försökt bajsa.
Han klamrade sig fast runt min hals och snyftade tills han somnade. Men efter en burk katrinplommon har det släppt och jag har lovat honom att det aldrig ska hända igen.
Ungen älskar ju banan, och jag läste nu att banan var stoppande, dessutom älskar han blåbär och fick ganska mycket igår.

Jag sitter och mår halv-illa..får se hur det utvecklas.. Låt mig slippa!!

Kommentarer
Postat av: spikie

Elvina hade åxå en sån dag...oj va det gör ont i mamma hjärtat. Hitta en lapp när jag städade idag...där stod det att Mogen banan är lösande...så om den är riktigt mogen..typ skalet är brunt så då borde dom inte bli så hårda i magen. jag håller mina tummar att du inte håller på att bli sjuk....

2011-01-28 @ 23:20:19
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: Malin

Hujja...samma gjorde Helmi för nån dag sen, fast tyvärr ärr det svårare att få bort. :/

2011-01-29 @ 00:59:35
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Jag kokade upp blomkålen. Sen kastade jag i en stor klick smör.

Mixade tills det blev mos.

Sen hällde jag i grädde till den rätta konsistensen + salt och peppar.

Gott! =)



Jag drömde föressten om dig inatt.

Jag kom och plingade på hos dig och skulle berätta att jag var gravid igen. Då du kom ut hade du snaggat,men väldigt krulligt hår =)



Hoppas du mår bättre!

2011-01-30 @ 11:37:51
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0