Quinoa.


Linus och John är på innebandy. Loui sover.
Jag ska fixar middag, det blir renskav. Potatisen är på kokning.

Igår åt vi kyckling, quorn, färsk broccoli och champinjoner- ihopstekt. Med QUINOA och två kalla dressingar.
Cremefraiche med vitlök. Och C.f med soya och sweet chili.
Quinoa är ett frö, släkt med rödbeta och spenat. Otroligt näringsrik och innehåller mer kalcium än mjölk.
Supergott. Så jag rekomenderar det till alla. Bort med mjölet!

Ikväll ska jag på jobbet. Ska jobba mitt första nattpass. Sedan kommer jag jobba en helg i månaden fram tills jag ska börja på heltid i september.
Det ska bli kul att jobba ikväll!

Efter jobbet imorgon blir det att köra Linus till skolan, packa opch sen bege oss till huvudstaden. Ska bli supermysigt, iallafall när vi väl är framme :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0