Fyndat.


Spark, reprisen 500 :-



Böcker i rosa, reprisen 12 :-




Skål Röda korset 15:-



Ljuslytor cult design, Röda korset 20 :-



Lampa RK 75 :-





Akvariumet är köpt och bygget är i full gång.
Just nu ser det ur såhär

 Köket.

 Sovrummet.


Ikväll ska jag dricka ett glas vin och äta friterade bananer med flickorna.
Lördag, Söndag ska jag jobba.

Jag bad om att få jobba dagtid för jag trodde det skulle vara svårare att lämna Loui kvällar och nätter, det var det ju inte. Igår vägrade han äta lunchen om John höll i skeden, han skrek som en stucken gris och vägrade äta tills jag tog skeden. Provade flera gånger att John tog över, men det var lönlöst. Så han får väl klara sig på ersättning om han svamlar sådär. Han har kommit i en gnällig period nu, och får för sig konstiga saker.
Men det går finemang att han sover i eget rum, tur det eftersom vi håller på med bygge i sovrummet.
Det blir schnyggt!






Kommentarer
Postat av: T, T & E

Det kommer att bli så himla läckert med akvariumet!

2011-02-11 @ 10:11:33
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: spikie

Blir nog riktigt snyggt med akvariumet :-D

Spänd på att få se det sen.

Jobbigt att Loui trilskar...... är ju så härligt när dom kommer in i sånna trevliga perioder ;-P

2011-02-11 @ 10:56:44
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: J

Är det måntro en Lack-hylla inslagen i matchande tapet jag ser? Snyggt!

2011-02-13 @ 17:24:24
URL: http://villagunnismark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0