Bitar`n.


Loui är en väldigt charmig, mjuk, glad och skön liten kille.
Men han äter ta mej fan allt!

Varenda liten smula, skräp, tuss, insekt. Jag har grävt ut en tusenfoting ur hans mun för ett tag sedan.

Han gnager på alla material han kommer över. Spjälsängen har han gnagt loss stora träflisor ifrån, så vi har fått sätta lister runt.
Häromdagen då vi vart och handlat lämnade jag honom med blöjpaketet i hallen och satte mig i köket. Tog inte länge innan jag hörde det bekanta ljudet. Han hade gnagt upp paketet och höll på slita ut en blöja.

Han biter människor också, helst mig.

Och det senaste kan ni beskåda på mina övervakningsbilder.
Tur är ju att han är lätt att avleda, och han blir sällan arg.
Men det blir en del lyftande eftersom han inte går än.

Men han kryper seriöst snabbare än blixten.







 

Han blundar nästan alltid på kort :)





I full färd med att få i sig lite käk.

Kommentarer
Postat av: spikie

ha ha sötunge ;-)

2011-08-12 @ 20:51:14
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! Jag dör (: /AA

2011-08-12 @ 23:05:57
Postat av: Ida

Vilen söt liten gnagare! :)

2011-08-13 @ 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0