Jag älskar flygplatser.


Imorgon ringer klockan 04,30.
För att skona den övriga familjen ska jag promenera in till stan och hoppa i min flygtaxi.
Det ska bli superhärligt att åka iväg helt för mig själv.
Om någon missade det ska jag åka till Stockholm och hälsa på min lillasyster.
Mamma tar flyget från Kiruna och vi möts upp på arlanda.
 
Vi ska äta gott, dricka vin, strosa på stan, gå på ett zumbapass och kanske även bio.
Vi ska försöka hinna med så mycket man kan på en helg.
Och inte att förglömma: sovmorgon och lugna frukostar, där ingen liten tjutande pippi sitter och gapar efter smulor och min banan/jordgubbs smoothi.



En liten påsk-kreation.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt!

2011-04-14 @ 12:13:44
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: Malin

Det tycker jag verkligen..du får gärna höra av dig när du har tid efter påsken och allt, eller när du kommer från Stockholm :)



Helmi skulle nog gilla att träffa Loui nu när de är lite större båda två. :)

2011-04-14 @ 18:10:27
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar också flygplatser! Flygplatser är liksom portaler ut till-var-du-än-vill-åka-i-världen och så är det så kul med alla människor som kommer från massa olika ställen och ska till så många olika ställen.. :) Sött påsk-påhitt, jag är så stressad att jag inte varit ut och huggt ner påskris ännu!



Ha en skön och kul resa!

2011-04-14 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0