En riktig gud har sällan många armar..

och oftast bara ett huvud. Och ibland, en fördävla vass tunga.
Vissa människor är för bra för att vara mänskliga.

För tio år sedan satt jag i skolan och sa till Sarah att jag hatar hiphopp rap och vita negrer.
Jag tror hon ville slå mig då.
Nu älskar jag denna människa. Jag ryser i hjärtat av att höra hans röst.

Det finns några som åstakommit lite mer än alla andra.
Eminem är en av dem.

Fina fejdan har lagt upp denna video på sin blogg. Nu gör jag det också.
Som en liten tribute, eller något åt det hållet.


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Eminem är den enda jag kan lyssna på. Jag är inte alls mycket för hiphop,men han är riktigt bra.=)



Alltså är det bara jag eller har du hört det förr att du är smålik Megan Fox? Jag såg det nu då jag såg musikvideon =) Coolt.

2010-09-15 @ 17:13:03
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jonna

LOVE LOVE eran nya bil :) Fin-Kian ! :)



Tycker det var alldeles för länge sen vi sågs igen så hoppelihopp i bilen och komsi komsi :) 330kr kostade biljetterna till idol !

2010-09-15 @ 20:41:23
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Love, love, love, love Eminem!! Och jag ville inte slå dig.... bara putta till dig lite...ganska hårt =P

Du följer med mig och njuter av konserten nästa gång han kommer till Sverige!! (om han kommer)

2010-09-15 @ 21:32:51
URL: http://blogg.aranels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0