Imse vimsig.


Linus gillar ordet kvinna.
Han sa en gång att han varit på stan med pappan och hans kvinna.
Imorse sa han - när ska jag få frukost kvinna?
Han kallade min mamma för kalsongkvinnan efter att ha fått några till kalsonger på sin födelsedag.
Och han fnissar nästan ihjäl sig varje gång.
kvinna hit och kvinna dit. En gammal kvinna med käpp, hahahahahaha.




Ikväll blev det mys med ljus och fruktsallad. Har haft några kvinnor på besök.

Snart kan jag ha loppis med Anettes kvarglömda saker.



Hon brukar handla mat, komma och ta en kopp kaffe och gå hem igen.
Sedan undrar man varför man har så många filpaket i kylen.

Faktum är att det skulle ta för lång tid att samla ihop alla hennes saker, så jag haffade bara det som var i närheten, så att hon får lite rolig läsning imorgon.

För visst är det roligt att läsa om sig själv, i andras bloggar? :))

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha men så söt Linus är!

2010-09-30 @ 07:48:24
Postat av: Anonym

Hahaha! Där är ju mina vantar! Och böckerna.. Min mobil var aningen jobbig att glömma. Däremot är jag inte skyldig vad gäller den där sjalen och mössan (: Du har det helt enkelt så mysigt hemma att jag på allvar tror att det är mitt andra hem (: /AA

2010-09-30 @ 08:41:33
Postat av: Jennan

Jodå.. Det är bara för att de har varit här i så många år som du glömt bort dem ;P

2010-09-30 @ 09:02:48
Postat av: Jonna

Så snygg carporten blev !! :)



Haha så rolig han är linus :) Kom och hälspa på mig snaaaaaaaaaaaaaart :)

2010-09-30 @ 17:40:55
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: spikie

hihi kan nästan höra Linus söta kommentarer ;-)

2010-09-30 @ 21:03:21
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0