TV Favoriter.



IDOL - Olle och Jay. Helt fantastiska!

ROBINSON - Spännande. Sitter med hjärtklappning och lever mig in i alla tävlingar.

HALV ÅTTA HOS MIG - Så gott. Och Helge är störtskön.

PARADISE HOTEL - Alla är helt sjuka, helst den nya blonda naken på en luftmadrass.

SVENSKA FRUAR - Hollywood, New York eller vart fan som helst. halvblåsta, rika och ibland elaka.

Jag gillar fortfarande Åsa, även om hon fått sin hund att hata sossar. Trots att jag är den rödaste röda så tycker jag att det är lite roligt ;P 
Hon gör det med charm. Och botox.

DESPERATE HOUSEWIVES - Man kan inte annat än att älska dem.

ÅHHH...Jag skulle kunna kolla tv dygnet runt.


Måste man ha ett liv?

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Men eller hur! Jag hade kunnat bo framför tv:n.

Har missat endel ur Paradise. Har det kommit in en ny nu?



Jag såg New York-fruarnar igår och jag måste säga att jag tyckte hon Åsa var ganska gullig då hon for hem till Piteå. =)Hon växte lite i mina ögon.



Kaffedejt nån dag?

2010-10-19 @ 07:46:39
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linda :)

Aah vi har samma Tv - favoriter! Är inte så förvånad dock :) Däremot måste du ju börja nöta Gossip Girl - den bästa av de bästa! (så tycker även Tyra Banks och då är det ju bara att hålla med.) Synd att jag missa tjejmys - jäkla skola! Kram

2010-10-20 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0