Stan och knappar.


Har knallat omkring i piteschtaan både igår och idag.
Köpt lite kläder till mig och Loui och vinterskor till Linus.
Har också kollat upp pris på att permanenta håret.
Det låter ju minst sagt gammelmodigt och tokigt, men jag ska nog göra det. Kanske får lite mysigt svintohår åtminstonde.
Jag skulle vilja klippa och färga också men det blir ju på tok för dyrt.

När jag kom hem från stan och hundrastning så kröp jag ihop i soffan med mina ricottafyllda pastabitar och julmust. Kollade på Robinsson som jag spelat in. Och mitt i allt kom jag på att jag hade dollarstore-godis i skåpet. Vilken lycka!
Och imorgon kommer John hem, och han kanske blir hemma i typ två månader!
 
Nu ska jag ta en dusch inna utrösningen i Idol.
Jisses vilka rysningar jag fick när Jay sjöng madonna. Elgitarrerna var grymma.
Jag spolade över Arne weise. (inspelningsbar box. det borde alla ha.)
Så då har jag sagt vem jag tycker ska åka ut, helst för länge sedan.









 

Mitt minsta gullefjun i nya kläder.

Jag älskar knappar. Jag vill ha knappar överallt på kläder. Inte knappar som smälter in i käderna, utan annorlunda.

Jag har en låda med massor av knappar, så jag ska sätta mig och sy någon dag.
Och så ska jag gå på knappjakt i affärer.

I detta nu skaffade jag mig en tillfällig hobby. Vad kul! :)

Just det. Duschen var det ja..


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Snygg mamma och snygg son =)



Du har föressten ingen symaskin?

2010-11-20 @ 21:38:10
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0