Söndag.


Städa altanen och inglasningen, ta upp lövhögar, måla sovrumstaken varv nummer två.
Jag älskar livet! Hoppas städmanin håller i sig, för jag är otroligt effektiv, trots mina begränsningar.

Igår höll jag på ute från 10,30 till 17, med bara några små kaffepauser.
Jag hade även en liten luffare sovandes på gräsmattan till och från, hon heter Anette.

Nu har John ledigvecka.
Och han har fått klartecken att han blir i Piteå i tio veckor framåt, och kanske mer.
Sedär, allt bara löste sig sig! : )

Hoppas på en lika varm och solig dag idag. +19 grader redan!

Nu ska jag genast ta tag i projektet fulfuru. Kvistlacka är det jävla tråkigaste jag sett nån göra. Provar själv nu för att se om det är roligare.

Avslut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi målade om vårat furutak och vi köpte nån spec grundfärg som man inte behövde kvistlacka och nu två år senare så syns inte några kvistar...

2010-05-16 @ 13:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0