Hur normal är du?


Jag har varit i Luleå idag, och umgåtts med ubersöta Jonna och mitt gudbarn William.
Och det bästa av allt, jag körde bil, själv!

Jag gillar inte att köra, jag drabbas alltid av tvångstankar i stil med; Tänk om jag plötsligt svänger med ratten (när jag kör på en smal bro.) Tänk om jag plötsligt byter fil (när jag har en bil bakom mig som är påväg att köra om.) Tänk om jag skiter i att bromsa (När bilen framför mig saktar in.)
Jag vet, jag är störd. Men jag gör ju iallfall inte dom där sakerna, jag kör ju faktiskt, ganska fort och bra ;P

När jag var på bokaffären nere i gallerian fick jag också en störd tanke.
På väggen bakom kassan hängde en asful skinnväska, för 2200;- !. När jag skulle betala mitt lilla sudd eller vafan det nu var, så tänkte jag: Tänk om jag köööper väskan? Tänk om jag plötsligt bara säger -den där väskan tack! och drar kortet. Hua, hemska tanke. Typ, vi kan inte äta mat på några veckor, för jag köpte en ful väska fast jag inte ville.
Stört som nånting.

Nu ska jag normalisera mig. Genom att äta fil, och ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah du är så jäkla söt :) Fast jag måste erkänna, jag gör det oxå..tänk om, fast kanske inte så ofta :)

2010-05-05 @ 23:13:52
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Isa

Hahahahahaha va rolig du är!

2010-05-06 @ 09:04:10
Postat av: Malin

Hahahaha :)

2010-05-13 @ 21:10:26
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0