Glassen..

Ligger fortfarande i frysen.

Jag äter morötter.

Idag har Linus haft sin första fotbollsträning, och inför den var vi  tvungna att göra en del inköp.
Så det blev en dag på stan, och han sa att det kändes som att det var julafton bara för honom.
Han fick fotbollsskor, benskydd, fotbollssockar, tre par mjukisbyxor, två t-shirtar och två vattenpistoler.

Och jag fick välja födelsedagspresenter :) Jag valde en taklampa till sovrummet, och en massa bebissaker.
Bl a den ljusgröna amningskudden från coop. Hur mysig som helst.

Bilder från fotbollen. Mattias var fotograf:


 










 


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha julafton :D



Du är så duktig ! Ring mig när du har pratat med BM :) Puss !

2010-05-26 @ 21:59:34
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Ja,det är bara att kika förbi. Med eller utan färgburk =)

Jag bjurrar på kaffe!

2010-05-27 @ 20:42:45
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0