Midsommar!


Fredag: Toril och Thomas (Johns mamma och sambo) 100 år. Fest på FarEast.
Massa mat, massa norrmän, mycket trevligt.
Övernattning på hotellet, vilket var mysigt. Linus skötte sig utmärkt och höll sig vaken till 23,30.

Vi trampade svanbåt, och jag höll inte på ta mig ur. Hängde halvt i vattnet och blev uppdragen av en halvstark karl. Blåmärke på benet och stickmärke i magen, plus hål i linnet.

Lördag: Dop för söta, lilla Julia i Toril och Thomas trädgård, massa gott fika på hotellet.

Påväg hem blev det ett stopp i Luleå. William fyller ett år!
Ett år, som gått sjukt fort. Jonna hade ju nyss värkar i mitt öra, och jag fick höra på detaljer om slem och sånt.
William firades ju förresten med en ballong redan innan han kom ut ;P

Några bilder från helgen. Vi fotade tyvärr inget från festen.
Synd att ni inte fick se sötaste lilla slipskillen mingla runt med en välkomstdrink, och kika över barkanten och köpa läsk med biljetter. Så jävla söt alltså!


 







 



Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad fin du är! Hoppas ni slipper vänta så länge till....

2010-06-27 @ 09:02:43
URL: http://minivi.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja d vill jag gärna =)

Är du ledig alla dagar nu?



kram kram

2010-06-27 @ 10:22:29
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0