Uppe med tuppen. BF+1.


Tuppen heter Linus, han spelar starwars.
Brukar inte kliva upp förrän ett par timmar efter honom. Han roar sig själv så bra, och tar frukost från kylen som jag gör i ordning kvällen innan.

Jag har inte sovit bra inatt heller. Är helt pigg om jag råkar vakna.
Tror att jag legat vaken sedan John kom hem från jobbet vid 4.

Har lite förvärkar nu, men inget man törs hoppas på. Eller jo, jag hoppas ju hela tiden såklart.

Ringde förlosningen igår kväll, ang det där med bebisen i rumpan.
Hon sa att jag fick komma in och kolla om det håller på händer nåt, men det är ju så långt och tjorvigt. Jag ringde  bara lite för skojs skull, i brist på bebis.

Linus längtar inte längre. Han sa det igår.
Han har gått och trott att han måste byta blöja, och torka bajs mellan rumpskinkorna.

Och så vill han inte ha en lillasyster så mycket.

Omg. Jag blir nervös.

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för att ni slipper vänta så länge till...!

2010-07-07 @ 08:43:06
URL: http://minivi.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ni är så söta. Du och Linus.

2010-07-07 @ 14:36:58
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Så spännande det är =) Hon kommer nog snart.

Jag gissade ju på att hon skulle komma den 8 juli =) Hoppas hon lyssnar på mig!

2010-07-07 @ 18:23:34
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Sara

På Julias dop stod juh Linus ute med mej i korridoren när jag bytte på Julia när hon gjort nr:2...känner mej rätt skyldig när han sa han inte längtar mer... för jag frågade han om han skulle hjälpa dej med bebisen sen när den kommer, jag fick bara en menande blick mitt i blöjbytet..;)

2010-07-09 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0