Sunderbyn och känslor.


Idag har vi varit i Sunderbyn. Gosen fick lämna blod och göra den sista läkarundersökningen. Hörseltestet ville dock inte ge utslag så vi ska tillbaks på någon vecka. Det känns som att han reagerar på ljud, så det är nog ingen fara. Små små öron sa sköterskan. 

Han vägde 3990 gr nu, typ som vid utskrivningen i torsdags. Så han har nog hunnit gå ner, och så upp igen.

Mina pattar är proppfulla, det sa bara pang inatt. Att amma är smärta, men ändå så underbart <3


Vi fick vänta tre timmar på barnläkaren. Två akuta fall var före.
Klart man suckade och klagade lite. Vi väntade ju besök av farfar med familj.
När det äntligen var klart fick vi springa ut till bilen, himlen var svart och det var världens orkan.
Och någonstans där mitt i vinden slog det mig. Två akut sjuka bebisar!
Tårarna sprutade. Jag blev så otroligt ledsen inom mig så jag fick förlossningsandas mig igenom panikattacken.

Hela vägen hem grät jag. Och jag fylldes av en sån otroligt stor tacksamhet att jag bara ville knäböja jorden, andarna, gud och allt. Tack tack tack! Jag blev så ödmjuk att hjärtat nästan brast.

Jag kan fortfarande inte tänka på det utan att skaka inom mig.

Älskade barn, ingen borde någonsin behöva vara sjuk.

 Lilla trollunge.

 pappamys.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men alltså så himla fin liten prins ni fått! :)

Förstår precis vad du menar, denna oerhörda tacksamhet att få ha ett friskt, välmående litet barn.

2010-07-18 @ 22:48:47
URL: http://lillaliljas.blogg.se/
Postat av: Mia

Så mysigt, vet inte hur många timmar jag legat så där på soffan o bara myyyyst :) O han är så himla söt!

2010-07-19 @ 13:01:09
URL: http://minivi.blogg.se/
Postat av: Isa

Men ååååå jenny så himla himla fin han är! NI är så fina hela högen:) MÅste komma förbi här gågon dag. Kram på er

2010-07-19 @ 20:43:36
Postat av: ia

Men sååå fin!!

2010-07-19 @ 20:48:49
Postat av: Jennan

Tack så mycket! visst är han :)

2010-07-20 @ 07:52:15
Postat av: Jonna

Men nu gråter jag oxå ! Gud så hemskt och man är verkligen såå tacksam...



Lilla Loui, vilken sötnos :) Jag visade bilden till M och frågade om han kom ihåg när W låg sådär på hans bröst. Han ba mmmm fast det var lääänge sen..

2010-07-20 @ 10:14:04
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

När du satte upp den randiga tapeten,satte du då kant i kant eller överlappade du? Och hur långa våder tog du? Var ni två stycken som gjorde det?

Vi funderar på att kanske sätta upp vår randiga själv nu. Finns inte en chans att jag betalar 1000:- för att någon annan ska göra det =)

2010-07-20 @ 21:52:07
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0