Hallå där mitt i natten.


Idag har jag varit på Nimbys med Angelika och barnen, det var mycket skoj.
Hela dagen har jag vart orolig i magen och haft en molande värk och lite hugg här och där.

På kvällen kom Tess med sötbejbisen Emilia. Vi drack kaffe och käkade cupcakes på altan.
Jag lyckades med frostingen, och har nog hittat en favoritbakelse som är lika trevlig att göra som att äta :)

Gick och sov vid tolv, men när John kom och la sig en timme senare så var jag helt svettig och konstig och pigg.
Låg och tänkte på om det var nåt på G, analyserade varje sammandragning och lite värk. Tänkte att det kanske var ett tecken att min arm domnade bort, och att bebisen var helt vild och bökig i magen.

Nä. Det är nog inte dags än.
Men det är bra konstigt att jag sitter här kl 03,10 och käkar toblerone och dricker mjölk.
Både min kropp, mina tarmar och bebisen är orolig och bökig.

Kan inte vattnet bara spruta ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0