BF+6.


Det har inte hänt nåt speciellt.
Har tid för ett UL kl 15. De gör väl en viktuppskattning och kollar vattenmängd kanske.
Har inga förhoppningar om att få bli igångsatt.
"mina" barnmorskor är på semester, blir inte tagen på allvar av de andra verkar det som.

Återkommer med hur mycket hon tror den väger denna gång. Det blir ju spännande att se om hon har rätt, för inom en dryg, tråkig vecka borde den väl vara ute iallafall.

Annars då?

Inget annat.

Jo. Tess ska nog komma hit med Emilia idag. Lite kaffe och bebisgos piggar upp mig, det vet jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att det känns som ett hån att bli hemskickad igen. Jag hade exakt samma känsla då jag väntade Lilly, vi kom in på natten med kraftiga värkar men inte tillräckligt regelbundna enligt dem så vi fick sova på patienthotellet, dagen efter blev vi iväg skickade 2 eller 3 ggr och den sista gången hade jag så ont då värkarna kom att jag grinade varje gång och då hon sa att vi skulle åka iväg sista gången så brast det för mig och jag kände att de som sagt hånade en. Men det är nog som du säger att det är hormonerna som gör att man känner som man gör och det finns ju säkert en anledning till det. Håller tummarna för dig att bebisen vill kika ut snart.

2010-07-12 @ 10:02:58
Postat av: Jennan

Ja, man vill ju bara åka in dit en gång, föda och fara hem med bebisen.

Vad jobbigt för dig att bli ivägskickad då du hade så ont! Jag är livrädd för det. Att gå med massa smärta och inte bli tagen på allvar. Man borde ju få komma in och ta nåt smärtstillnade iaf :/

2010-07-12 @ 10:40:23
Postat av: Jonna

Hej ! Hör av dig när du varit :) KRAM !



Snosa mkt bebis nu så kanske din lille vill komma och leka med en kompis :)

2010-07-12 @ 15:28:54
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0