BF+3



Det här är jag i detta nu. Jag är faktiskt inte direkt sur eller riktigt så less som jag ser ut. Jag ides bara inte le.

Tack till er som skrev nåt igår, det var kul :-)


Igår trodde jag nästan lite att jag skulle få ringa hem John från jobbet. Förvärkarna blev starkare det kom säkert 10 på rad, och så började det kännas annorlunda när jag gick. '
Men jag insåg efter ett tag att om man sitter i soffan och njuter av dem, då är det verkligen inte dax, så jag gick och la mig. Det här födandet blir väl någon annan dag.

BB väskan är iallafall redo.



 



Pojke? Flicka?

Jag tycker det är roligt och självklart att vi har varsin färg. Vi har färger för våra länder och vi har symboler för typ allt, och grottmänniskorna hade med all säkerhet det också.

Killar kan ha rosa såklart. Men jag föredrar att stämpla bebisen in i könsfällan direkt.


Jag har en hel del kläder med lappar kvar som jag längtar efter att få änvända. Det mesta har jag köpt på Vilas rea för 50 :- plagget.
Vissa plagg som jag tittat på innan hade kostat 399:-

:-)




Nu har jag suttit här och skrivit lite till och från sedan 08. 
Så jag publicerar nu så ni inte tror att jag ligger och gosar med en slemmig bebis.
Jag ska aktivera mitt stora barn med något, och göra mig lite finare än på översta bilden.

Imorgon kommer jag vara ännu fulare. 
Spännande det kommer bli på BF+14, mohahaha!







 


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Vart har du hittat dom lila sparkbyxorna? Grymt söta!

2010-07-09 @ 11:08:53
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Marie( från träffen hos Kristina)

Vet hur det känns att gå övertiden har ju redan gjort det två gånger men det positiva är ju att man behöver ju inte gå hur länge som helst utan det finns ju ett slutdatum samt att förlossningen brukar gå snabbare med andra barnet och bättre än med första. Min andra förlossning gick fort och var super.

2010-07-09 @ 14:55:32
Postat av: mamma

hej min älskade dotter! Jag längtar också jättemycket att mitt lilla barnbarn ska komma.tänk att få krama o pussa dom mjuka små kinderna.Så jättekul att varje dag få läsa din blogg...Du är så härlig och jag älskar dej så mycket.. kram mamma

2010-07-09 @ 19:43:54
Postat av: Tess & Theo

De andra? Haha vilka andra?

Jag menar de där lila (eller är den rosa?) sparkbyxorna med de vita fyrklöverna ( eller är det blommor?) =)



Jag tyckte dom var såå fina.

2010-07-09 @ 20:12:06
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0