Mellandagsrean.


En kvart inne på VILA, tio minuter på classe O.
Nu blir det inte mer shopping för min del. Denna månad tänkte jag prioritera mat, det blir bäst så.

Några plagg blev det iallafall, till halva priset.

 
Marinblå jeansleggings 149:-



Tröja med snygga pärlor. Ord pris: 449:-



Sjömans kostym, Ord pris 399:-



Lång vit kofta, ord pris 249:-



Svart nagellack 29:-






Mamma fick en mobil i julklapp, nu blev jag också lite sugen.
Kan förlänga mitt abonemang och få en för 1 :-

Sony ericsson Xperia mini eller mini pro.

Pro är med tangentbord, men den finns inte någon rolig färg. Hade velat ha gul.
Funderar på saken i en månad eller så, sen tappar jag suget och då är problemet löst!

 


Kommentarer
Postat av: helena

Jag har en xperia mini pro och personligen så älskar jag den!! Så det är ju ett tips. =)

2010-12-28 @ 05:23:32
URL: http://nogg.se/geekspeak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0