3 veckor. Fortfarande gravid.


Jag trodde jag var smal. Känner mig hur smal som helst, jag tänkte faktiskt att jag inte ens behöver gå ner de där 6 kilona som kvarstår.
Jag trodde min mage var nästintill platt.
Nu är detta fotot nästan en vecka gammalt, så lite plattare är magen faktiskt nu.

Men Jisses, jag trodde jag slutat vara gravid. Eller lägger kameran på 5 kilo tro?? ;P



Min rumpa blev iallafall platt direkt efter förlossningen. Vad var det i den under de sista månaderna som gravid?




Linus ska vara med sin pappa tills imorgon.
Vi ska åka till sunderbyn och göra hörseltestet på Loui och sedan till Boden och äta middag, och inatt ska vi sova på hotellet (svärmors hotell)
Det ska bli mysigt.

På Fredag åker vi uppåt. Stannar en natt i Meras (pappas stuga) och två nätter i Kiruna.






 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: kristina

kul med en tripp iväg :-)

Jo jag tror kameran absolut lägger på extra kilon ;-)

jag känner mej relativt smal..använder ordet "relativt" ;-) eftersom jag vet att jag har "lite" att gå ner ;-) men när jag såg ett fota av mej som Älva tagit i all hast på mej när jag sitter vid datorn så DÅ kände jag mej stoooor ;-)

Så vi kanske fortfarande är gravid båda 2? ;-)

Nä nu har jag slutat med godis och cola....försöker att dra ner på det onyttiga och lite mindre mat på tallriken (äta ofta men lite är ju det vanliga mottot).....sen promenad till och från dagis när Älva börjar om igen.......måste passa på att promenera medans sommaren och värmen är kvar.

2010-08-04 @ 17:33:18
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: Marie

Håller med Kristina om att kameran absolut lägger på några extra kilon. Tyvärr har jag läst någonstans att kroppen tar 2 år på sig innan den är helt återställd efter en graviditet. Är ju iofs positivt att kunna skylla på att man har varit gravid och det är därför man har kilorna kvar, hur som helst är extra kilon aldrig roliga.

Mysigt med lite annat i tillvaron som en tripp, kör försiktigt bara.

2010-08-05 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0