När jag väl skrattar så gör jag det för högt och onödigt länge!




Jag är med i förljande grupper på facebook!


Fågelturken ringer: "Har du fågel?" "Nej", så har man det ;pPppP

Farsan ringer: "Var är du?" "Hemma", så är man i en vulkan ;pPppP

Gollum ringer: "Har du sett ringen?" "Näää", så är man Frodo ;ppPpPp

Josef Fritz ropar: "Är du där uppe?" "Ja", så är man i källaren ;pPpPp

Nån frågar: "Hade du kul igår?" "Ja", fast man inte kommer ihåg ;ppPppP

Hahahahaha...och lite till: Hihihihihoho!

Det är inte mycket jag skrattar åt. Jag är skittråkig att kolla tv med, för jag rör inte en min medans alla andra sitter och småskrattar genom hela programmet.
Det som har fått mig att skratta mig till tårar på sistone är Solsidan däremot, och Tomas Järvheden när han pratar om att fastana i en hiss och äta bajs. Och så skrattar jag när jag retar John för olika saker, t ex hur han håller besticken ibland.

Svennebanan humor is the thing!






Kommentarer
Postat av: Malin

Solsidan är bäst :)

2010-04-24 @ 18:55:42
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0