En apa på ryggen


Nu har jag provat bära Marley på ryggen i sjalen. Det är lite trixigt att knyta dit honom själv och med denna tricotsjal är det lite svajigt nu när han börjar bli tung.


Men nu har jag köpt en vävd sjal som är stum i tyget och väldigt stabil. Idag lyckades jag knyta dit honom ganska bra och han somnade och sov 1 timme på min rygg. Mysigt :) 

Ursäkta den smutsiga spegeln 😁




Här är en hög med pojkar 😂


Nu kan han sitta ganska bra.


Ett snöre i munnen är så himla gott ❤️




Kommentarer
Postat av: moster

kram kram saknar er... ha en trevlig helg!!!vi åker till stugan o myser i mörkret och tystnaden.
mysigt med sjalen!!!!

2015-01-16 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0