Om valet 2014.



Här är två klipp, med vad jag har förstått, en högt aktad socialdemokrat.
Är för ung för att minnas honom, men jag behövde bara se och höra detta så grät jag.
 
 
 
 
 
 
 Därför har jag svårt att respektera denna människa som så många valde att lägga sin dyrbara röst på i söndags.
Dessutom får vi nu in gamla nazistbrottslingar i riksdagen. Tack för det.
Människor ska absolut få en andra chans, och hade de valt en annan väg, blivit kristna eller börjat kämpa för rättvisa och fred hade det ju vart beundransvärt.
Men jag tror inte det, de väljer bara att ta på sig en finare kostym och ge fortsatt uttryck för sina värderingar, fast lite tystare.
 
 
 
Min röst kommer för alltid att spegla mitt hopp och min tro, aldrig mitt missnöje.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0