Gipsmage v 36



Gick in i v 36 igår. 
Barnmorskan kollade med ultraljud hur bebisen låg och han är fixerad nu.
Direkt då hon satte apparaten på magen så kom en stor pung och snopp upp på skärmen, hon skyndade sig att ta bort den och försäkrade sig; visst visste ni könet redan?
Den här pojken vill visa upp sig tydligt varje gång så det var ju en himla tur att vi visste, vi hade inte kunnat få någon överraskning om vi inte hade blundat på alla ultraljud ;)

Hjärtljuden var 134
Sf 33 ( kvar på samma för magen har sjunkit en del)
Viktuppgång 15,5 kg
Omkrets 107cm

Han var så vild och galen i magen när jag låg på britsen så bm var helt chockad. Vi snackar Alien som vill bryta sig ut :)

Skillnad mellan v 30 och 36



På kvällen gipsade John in den stora magen.



Här var jag tvungen att hålla i för den höll på trilla av.



Till helgen åker vi till Kiruna, på Lördag fyller jag 30 år så då blir det en rejäl tårtbit. Har annars hållt mig borta från socker de senaste veckorna.

Kram 💞






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0