Lusungar.


Gissa vad vi pysslade med? 




Igår hittade vi "myror" i barnens hår. 
Det är första gången jag varit med om det, och jag trodde det skulle vara värre faktiskt. 
Det var inte så många, Linus hade fler så vi antar att han fått det från skolan.
Inget på mig och John men vi har behandlat alla ändå.

Hoppas att det var sista gången! Nu är hemmet städat och allas sängar renbäddade iallafall och idag har vi inte sett ett spår av dem, men vi måste ändå upprepa proceduren om en vecka. 
Jag försökte ju förmildra det hela för loui och sa att jag såg en myra i hans hår. När jag kom hem från Apoteket stod John och kollade deras hår i toaletten och då säger han; mamma det är inte myror, bara några lusar. Och så låter han helt glad :)

Idag har vi varit på verkstan med bilen som tjuter i fläktremmen, Hogan var också med.
Loui läste biltidningar och jag kollade internet. En stunds avkoppling :)





Imorgon ska jag skriva om bm besöket och magstatus i v 34 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0