V 25


Jag ligger lite efter med magbilder men v 25 har passerat och jag har nya jämförelser efter mitt senaste besök hos bm.
Jag var så glad när jag gick därifrån, för min viktuppgång har stannat av och hon hjälpte mig att känna på bebisens huvud, som en liten tennisboll som man kunde knuffa mellan händerna, himla coolt :) vi kände också några fötter och en rumpa.

Med Linus i v 25
Hjärtljud: 148
Omkrets runt magen: 90cm
Sf mått: 26 cm
Viktuppgång 9 kg

Bjuder på ett foto från albumet.




Här är jag i v 25 med Loui, och vi befann oss i underbara Thailand.


Hjärtljud: 144
Omkrets: 96cm
Sf: 26cm
Viktuppgång: 8,5 kg


Och här är bilder från nu,




Hjärtljud: 144
Omkrets: 95cm 
Sf: 26cm
Viktuppgång: 9 kilo (gått upp 1 kg sedan v 20)

Det mesta är likadant så jag känner igen mönstret.
Känner mig gladare och stabilare i humöret men lite segare i kroppen, beror nog på åldern :)

(Fast nu ett dygn senare när jag ska publicera detta så har jag haft en riktig surardag och gick och bölade på kvällspromenaden för att jag bråkat och varit arg på alla puckon i den här familjen.)

Nu känns det lite bättre, jag behöver en god natts sömn 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0