Molokids.


Har gjort en del beställningar och traderaköp senaste månaden. Det är bara saker och kläder till barn och bebis, det är typ det som intresserar mig nu.
Ja, lite inredning också förståss ( vi är inte klar med tapetseringen än, men snart kommer en uppdatering från hemmet.)

Loui har fått en fin vårjacka och matchande skor från Molo. Jackan från Tradera för halva priset. 





Superfin vårig tröja. På gränsen till liten, men det kommer ju en som kan ärva :)




Små söta byxor till lillebror.


Och ett fint set med slädhundar i lite större storlek.


Dessa godingar hade Loui. Börjar ha en fin skattkista med molokläder nu.
(Och en stor mage som kom med på bilderna, haha;)



Linus fick några nya tröjor från zalando. Hade 100:- i rabatt och det fanns mycket snyggt till bra pris.

Har några inköp kvar att göra innan det är dags att få f-penning. Då tänker jag mig ett köpstopp på 1 år och några månader, det blir nog inga problem.
Ringde f-kassan idag och planerade lite ledighet, det ska bli så underbart!! Jag älskar att vara hemma! 
Snart bara två månader kvar att jobba :D
Och det är tur jag har ett lugnt jobb.
Hade aldrig klarat av att springa på sjukhus eller att behöva lyfta eller stå länge. Jag pysslade på med tvätt, disk, hund mm från 7,30 och var slut i kroppen efter lunch :/ 
Måste vara foglossning som smyger sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0