Clarion sense.



Jag befinner mig på ett hotellrum i Luleå tillsammans med Jonna.
Hon bjöd mig på spa. Vi har haft det mysigt. Mat på cg's, en god frukost och fransk musik.

Clarion har bara ekoprodukter från co Gerd, så jag har provat allt igår och hade inte behövt släpa med mina egna.
Här kan jag tänka mig att ta en ansiktsbehandling eller liknande eftersom jag slipper få gift i ansiktet ( jag överdriver, jag vet ;))

Snart ska jag köpa mig en mysdress från Bikbok som jag la undan igår och sen hoppar jag på bussen hem och springer raka vägen till norrmalmia där John spelar match och Linus tar hand om Loui själv en stund.
Från tjejspa till svettiga män i en sporthall 👍👍💗💗😜






Från skybar igår. Den glamorösas och den gravidas dryck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0