Härlig sommarvärme!


Det är så vackert när våra träd blommar, men det är bara någon vecka så jag förevigar årets äppel och körsbärsblom här.




Idag hade piteenergi ordnat luftland och annat roligt för barn nere vid hamnen. Här sitter vi och äter lunch bakom en buske i skuggan, för det är väldigt varmt idag.
Tyvärr var inte Linus med för han skulle titta på kosläpp och sedan äta middag med sin farmor.


Nu ligger jag i solstolen medans John bygger. Bordet är klart och snart även soffan. Kommer bli så fint på altanen :-)



Jag är sedan en vecka tillbaks ledig från jobbet! Nu är det bara att vänta på lillebror och göra så mycket man orkar och hinner hemma. Av någon lustig anledning vill man ju rensa och rengöra varenda vrå så att allt är perfekt och klart när värkarna sätter igång.
Men vi ska troligtvis vara lediga allihop i två månader så jag tror att det kan vara bra att ha nåt annat att göra än att bara stirra på bebisen, så han kan få komma nu snart :)
Vi har alltid gissningstävling och jag är optimisten som gissat på 12:e redan (det är bara min önskan men jag tänkte att man måste tro på att det man önskar ska gå i uppfyllelse.) Det är dagen efter Linus examen och det hade passat perfekt på många sätt. Men bf är först 23:e och går jag 8 dagar över som med Loui så föds han först i Juli.

🌺🌷


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0