Ultraljudet.


UL igår gick bra, med tanke på att bebisen verkade frisk och välmående!
Men jag är ändå lite besviken hur det gick till.
Jag tyckte barnmorskan var lite läskig och tyvärr var hon tvungen att trycka jättehårt för att kunna göra sina kontroller. Bebisen låg inte som hon ville och den vägrade att visa ansiktet.

Jag kunde inte njuta av det för det enda jag tänkte på var om jag ville se könet eller inte, Jag tittade bort men ändå kikade jag av nyfikenhet. 
Och så var jag orolig att hon skulle skada den med sitt tryckande, ändå sa jag inget för jag ville ju själv att hon skulle fånga en profilbild.

Ja ibland vill man bara spola tillbaks och göra om, så vi ska nog göra ett könsultraljud iallafall.
Man kan betala för ett i Umeå eller Torneå ( vi hade ändå tänkt åka till Ikea och ta en hotellnatt innan bebisen kommer.)
Jag är irriterad på mig själv för vi ville verkligen ha en överraskning och påminde varann innan att inte fråga eller kolla, men nyfikenstruten tog över och vi tyckte båda att vi såg en snopp och nu känns det som att det kan vara kul att göra en ordentlig koll.
Jag vill antingen vara nollställd eller veta  säkert. :)

Här är våran lilla griskulting, för det var precis så den såg ut på en bild. På en annan såg det ut som ett suddigt spöke, så vi får väl se vad som kikar ut 😄 

Det här var två hyfsade bilder. Överst en liten rumpa uppe till vänster och nederst en bebis som ligger hursomhelst.

BF är den 23 Juni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0