Snart 30.



Såhär ser vi ut nu när körkortet ska förnyas. 
Vi närmar oss 30 i raketfart och det är 6 år och tre månader sedan vi träffades för första gången.




När jag helt oförtjänt fick körkortet var jag i vecka 9 med en liten Linus i magen. Jag var så nervös att jag inte trodde han skulle överleva!

Det tog mig nästan 10 år att bli trygg i bilkörning, mycket tack vare stora bilen vi har nu, som jag faktiskt gillar att köra.
Men jag kör inte långt om jag är ensam, och jag tycker det är läskigt att köra om, och att köra i mörker.


Här är mitt gamla körkort.
Man blir då snyggare med åren :-)







Kommentarer
Postat av: spikie//kristina

Jäklar vilken skillnad! hade inte trott att det var då på din gamla bild! Definitivt snyggare med åren! ;-)

2014-01-09 @ 19:49:46
URL: http://theblackwidow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0