Ett nytt år är här!

Herrejisses vad tomt det vart här. Ska försöka skriva lite oftare nu, för min familj i Kirunas skull. De skulle nog tycka om att få följa det nya som är på gång, samt se lite bilder :)

2014 är här och jag har en växande mage :-) lusten att dokumentera min vardag kommer tillbaka lite smått, men förvänta inte fler inlägg än ett i veckan, på sin höjd. 
Jag hoppas verkligen att denna bloggapp kommer fungera, det är så ytterst sällan jag använder vanlig dator.

Jag är i v 16 nu så Limpan & Loppan ( som Linus pappa döpt dem till), får ett syskon till midsommar, ca 22 Juni.

Har köpt dessa halsdukar på rean.
Mage v 15




På denna bilden ser magen mycket mindre ut än vad den är.
Känner mig enorm och har redan lagt på mig 5-6 kg. 



Gott nytt år!! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0