Halvvägs v 20




Jag tycker att det är så roligt att jämföra så jag har alla mått och vikter uppskrivet. Det enda som inte finns på dator är graviditetsbilder med Linus, men jag ska fota eller scanna in från albumet. Men det får bli senare, hade mindre mage med han och såhär i v 20  var det inte så mycket mage att visa :-)

Jag känner mig så tjock nu, men jag ser ju på bilderna att jag är exakt lika som med Loui.
Fotona och hur jag känner mig stämmer inte riktigt överens. Det kan också vara för att jag känner mig så svullen och spänd för att jag gått från relativt hälsosamma matvanor till att börja äta mera mackor och mjölmat samt godis.
Jag kämpar mot sockercravings dagligen, och inte får jag ju trösta mig med snus :/

Här är bild på Loui i v 20 och nederst bebis nr 3, tagen igår.






Mått och vikt v 20/21.
Linus,
Startvikt 50kg viktuppgång 5 kg
Omkrets runt magen 85 cm
Hjärtljud 140s/m

Loui,
Startvikt 54 kg viktupgång 5 kg
Omkrets mage 90cm
Hjärtljud 140.

Bebis,
Startvikt 50kg viktuppgång 8 kg
Omkrets mage 90cm
Hjärtljud 144.

Jag vill minnas att jag blivit rekommenderad järntabletter från denna vecka båda gångerna innan. Men nu hade jag toppenvärden, och det är nog tack vare mitt brännnässelpulver!
Smakar skit men gör gott. Innehåller massor med järn och annat bl.a. Folsyra, så jag tog aldrig några folsyratabletter från Apoteket heller. Jag har nästintill utvecklat en fobi för läkemedel och onaturliga preparat och mitt mål är alternativ så långt det är möjligt.
Det är min övertygelse att naturen redan ordnat allt vi behöver för att bota, men framförallt hålla oss friska. 



Köp nässelpulver! Och tro aldrig mer att den är ett brännande ogräs.
Den är spridd över jorden för att hela och läka :-)

❤️



Kommentarer
Postat av: spikie//kristina

blandar man nässelpulvret med vatten? och vart är bästa stället att köpa det? :-)
Alltid kul att jämför magar mellan graviditeter :-)

2014-02-12 @ 10:31:50
URL: http://theblackwidow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0